miss sporty perfect color lipstick

001

voor sinterklaas op school ging ik wat nagellakjes halen. en toen waren we bij de etos. en toen was het 3e gratis bij Miss Sporty. dus, ja, toen moest ik wel he šŸ™‚
ik heb dus een lipstick gekocht(gekregen, thanks mam!): de perfect color lipstick in 052 Peachy Kiss.
vandaag ga ik jullie mijn mening vertellen over het product!

005
001

de verpakking vind ik best mooi, gewoon zwart met in het midden en stukje doorzichtig plastic met de kleur van de lipstick. volgens de Miss Sporty site heeft de lijn 20 kleuren, best veel keus dus! ze hebben zelfs een zwarte lipstick !

Miss Sporty perfect color lipstick: 2 euro 50

002
blog 001
blog 002

zoals je kan zien is de lipstick mooi gepigmenteerd, niet te heftig, maar ook niet te zwakjes. jammer genoeg komt de kleur hier niet goed over, in het echt is hij wat meer oranje, en zit er een hele lelijke metallic glans in..

blog 003

hier heb ik niks op mijn lippen.

blog 004
en hier heb ik de Miss Sporty perfect color lipstick in 052 Peachy Kiss op.

blog 007blog 006
en fullface.

verder is de lipstick wel fijn om aan te brengen, maar blijft hij ( bij mij ) niet lang zitten. een uurtje of twee, als ik niks eet. sorry Miss Sporty, maar ik ben geen fan van deze lipstick. ik vind de metallic glans erin niet mooi, en de lipstick blijft niet lang zitten. zonder de glans zou ik hem als een stuk mooier vinden !

Miss Sporty is te koop bij Etos.

heb jij wel eens een lipstick van Miss Sporty gehad? wat vond je ervan?

XOXO,
Sannah

Geef een reactie

