FOTD: sporty

Ik ga jullie laten zien, welke look ik vaak maak als ik ga sporten!

Deze look is dus niet te zwaar, en kan ik makkelijk en snel opdoen.

Afbeelding

Dit is ‘m dus.Lekker simpel, maar ik zie er wel wat frisser uit dan als ik geen makeup op heb!

Op mijn gezicht heb ik alleen een concealer onder mijn ogen en op onzuiverheden aangebracht, en daar een transparante poeder overheen gedaan.

Afbeelding

Op mijn ogen heb ik alleen een oogschaduwbasis aangebracht, zodat mijn oogleden wat egaler zijn.

Daarna en ik mijn wimpers gekruld zodat mijn blik wat opener is, een mascara aangebracht en toen was ik klaar!

Afbeelding

Op mijn lippen heb ik een lipbalsem gedaan, omdat mijn lippen door het koude weer echt heeel erg droog zijn!

Deze look draagt ik soms ook wel is naar school, maar dan met wat gelliner op en dan heb ik gewoon een leuke frisse look!

LIJST VAN GEBRUIKTE PRODUCTEN

– Catrice Camouflage Cream in Light beige.

– Essence all about matt poeder.

– Essence i love stage eyeshadowbase.

(HEMA wimperkruller)

– Essence get BIG lashes waterproof mascara.

– Random lippenbalsem.

Ik hoop dat jullie deze FOTD leuk vinden!

Q: WELKE MAKEUP DRAAG JIJ ALS JE GAAT SPORTEN?

XOXO,

Sannah

Een gedachte over “FOTD: sporty

Geef een reactie

