what’s on it’s way: bol.com

een tijdje geleden vroeg ik aan jullie wat jullie aanraders waren voor een fijne (goedkope) camera.

ik zat zelf te denken aan een canon, maar aangezien deze camera’s over het algemeen nogal duur zijn, wilde ik eerst jullie inbreng horen.

de sony cybershot werd mij aangeraden, en ik heb even google afgestruind naar reviews van deze camera, en natuurlijk de prijs.

in de eerste instantie wilde ik dan ook een sony cybershot kopen.

inderdaad, wilde, want dinsdag komt mijn nieuwe camera binnen!

 

het is een Canon EOS 1100D geworden.

ik heb twee plaatjes opgezocht, zodat jullie kunnen zien hoe de camera eruit ziet.

Afbeelding

Afbeelding

bron: http://www.canon.nl

ik heb deze camera op http://www.bol.com besteld voor 269 euro.

dat is dan de body + een 18-55 mm DC III lens.

de camera heeft 12.2 megapixels.

ook kan ik dan in HD filmen! yaay 😀

 

als het goed is komt de camera dinsdag binnen, wat extra leuk is want dan ben ik jarig! (ik word 13)

 

XOXO,

Sannah

 

 

edit.
Het is nu donderdag( als jullie dit lezen waarschijnlijk vrijdag of later) en de camera is er nog steeds niet. Gisteren heeft mijn vader naar bol.com gebeld, en zij zeiden dat de camera er vandaag zou zijn, mooi niet dus. Morgen weer bellen, ik ben benieuwd!

Een gedachte over “what’s on it’s way: bol.com

Geef een reactie

