Mijn everyday producten

De laatste tijd merk ik dat ik voor school eigenlijk bijna altijd dezelfde producten gebruik, en ik ga jullie vandaag welke producten dat zijn.
Misschien kan ik binnenkort ook nog een FOTD van deze producten πŸ™‚

20131112-220839.jpg

gezicht

20131112-221041.jpg

20131112-221036.jpg

concealer: voor onder mijn ogen gebruik ik de ELF tone correcting concealer in de kleur light beige.
Voor op oneffenheden gebruik ik de Catrice camouflage cream in 020 light beige.

poeder. het geheel poeder ik af met mijn Essence all about matt poeder. Ik had de vaste vorm, maar hij was kapotgegaan dus nu zit hij in een ander bakje, dus vandaar.

blush. de Essence silky touch blush in 30 secret it-girl.

highlighter. als highlighter gebruik ik deze mooie van ELF, in de kleue Gotta Glow.

ogen

20131112-221650.jpg

20131112-221659.jpg

mascara. de Essence get BIG lashes waterproof, een hele fijne budget waterproof mascara.

oogschaduwbasis. de Essence love stage eyeshadow base.

oogschaduw. een hele mooie kleur, genaamd fancy a coppa tea?

lippen

20131112-222124.jpg

lipbalsem. ik gebruik altijd een lipbalsem, anders drogen mijn lippen uit. Dit is een hele fijne, een jumbo lipsmacker in coca cola.

lipstick. als ik nog tijd en zin heb, doe ik ook een lipstick op.de laatste tijd is deze lipstick van Bourjois een grote favoriet,hij heet sweet kiss.

20131112-222540.jpg

20131112-222551.jpg

Ik hoop dat jullie het leuk vanden om mijn everyday producten te zien !
Welke producten gebruik jij (bijna) elke dag?

XOXO,
Sannah

3 gedachtes over “Mijn everyday producten

  1. Ik heb die oogschaduwbasis ook! Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik die lip smacker niet zou kopen, ik denk dat ik het toch wel ga doen! Nadat mijn no-buy gedaan is, natuurlijk. πŸ˜‰

    Keep on bloggin’,
    Summer

Geef een reactie

