Persoonlijke update #1

Tijd voor een persoonlijke update ! (:

De scholen zijn (jammer genoeg) al weer een tijdje begonnen, voor mij dus ook. Ik doe dit jaar 2 vwo, ik vind het heel leuk, en hebbook een supergezellige( en kleine! 22 kinderen maar!!) klas.
Wel merk ik dat het een stuk pittiger is dan vorig jaar, maar, het lukt wel goed 🙂

En niet alleen de scholen zijn weer begonnen, mijn blog is nu ook weer een beetje op gang gekomen! Ik probeer zo vaal mogelijk wat te plaatsten, maar dat lukt niet altijd..:(

Verder moet ik ook weer turnen!
De eerste keren had ik echt heeeeel erg spierpijn!
Ik kon mijn bed gewoon niet meer uitkomen! Ik voelde me echt een bejaarde haha.

Zoals ik toenet al vertelde komen er weer wat meer artikelen aan, ik probeer in het weekend zo veel mogelijk aan de blog te werken, en door de weeks af en toe nog eens een artikel te schrijven zoals nu.

Maar even serieus, what the heck happenned met het weer ?
Het is september jongens!
Het hoort nog dik 20 graden te zijn, maar als ik ’s ochtends op de fiets zit sla ik mezelf bijna voor mn harses omdat ik mn handschoenen niet heb aangedaan( ze hebben namelijk de hele zomer in de schuur gekegen, en ben nu hardstikke bang dat er een of andere mega spin in zit).

Ik heb nu trouwens een IKEA Helmer voor mijn make up en blog en alles daaromheen, ik ben er superblij mee !
Alleen ben ik nu nog niet zo tevreden over de indeling, maar ik ga waarschijnlijk een of twee Antonius lade-inzetten kopen van de IKEA, want die kosten ook maar €1,50 per stuk, en die passen en precies in (:

En yessssss, gisteren (18 sept.) is iOS 7 uitgekomen ! Ik heb dus een iPad, en heb hem meteen geïnstalleerd!
Het ziet er wel pretty uit, maar het is wel heel wat anders dan iOS 6 (OK, ik voel me nu echt een nerd…).

Dit was mijn eerste persoonlijke update!

Q: hebben jullie hog leuke dingen meegemaakt?

XOXO,
Sannah

Een gedachte over “Persoonlijke update #1

Geef een reactie

