quick tip !

heb jij, net als ik de prachtige blush Orgasm van NARS al een tijdje op je wishlist staan, maar vind je hem ( ook net als ik ) wel nogal prijzig?
gelukkig zijn er een aantal goeie dupes, en eentje daarvan is Rose Gold van Sleek.
helaas is deze blush vaak uitverkocht, maar toen ik vanmiddag even op http://www.freshmintcosmetics.nl aan het rondkijken was, zag ik dat ze deze blush op voorraad hebben! er zijn er nog zeven, dus als je hem wil hebben moet je er snel bij zijn!
de verzendkosten zijn vanaf 1,95 en dus opzich niet heel hoog, de blush kost zelf €5,50.
en als je hem dan hebt besteld (of iets anders) dan is ie er binnen 1-3 werkdagen!

zo, dat was mijn quick tip!
ik hoop dat jullie er wat aan hebben. (:

XOXO,
Sannah

Geef een reactie

