LILLE BABY!

ik ga morgen ( 14 augustus) tot en met vrijdag (16 augustus) naar Lille
natuurlijk ga ik daar ook een beetje shoppen als dat kan, en ik neem ook zeker mijn ipad mee, dus de komen waarschijnlijk zaterdag online in een blogpost, en dan ga ik een soort van my life in pictures maken, yeah 😀
ik heb echt heel veel zin om er heen te gaan, want ik ga al iets van 10 jaar achter elkaar de hele zomervakantie naar dezelfde camping, heel leuk natuurlijk, maar wel saai…
en in Frankrijk hebben ze Kiko, dus daar ga ik misschien wat van kopen!

zo, nu weten jullie ook weer een beetje wat er allemaal gebeurt enzo.
en ik ben gisteren naar de IKEA geweest, en ik heb nu een gloednieuw HELMER ladeblok! ik heb hem in het wi, en gebruik hem voor mn make up enzo (: alleen ik heb nog niet echt een manier gevonden om alles netjes in t delen, maar ik ga denk ik bakjes halen bij de Marskramer of de Xenos !

WAT GAAN JULLIE NOG ALLEMAAL DOEN??

XOXO,
Sannah

Geef een reactie

