MEGA SHOPLOG❤deel 1❤beauty

Heey !

de afgelopen tijd heb ik heel wat geshopt, eigenlijk te veel om in een post te laten zien, daarom maak ik er twee van, eentje met beauty en de andere met kleding en andere dingen. Let’s start!

 

action

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Bb cream: 2 euro ( kleur: light)
Lipsticks: 89 cent ( kleuren: hot pink en fabulous orange)
Gelliner: 1 euro
Puistjespatch: 2 euro
Poriënstrips: 1 euro

kruidvat

image

image

image

image

image

Lipstick: 4 euro ( kleur: 250 matt about pink)
Poeder: 3 euro
Reinigingsmelk: 1 euro 89
Concealer: 3 euro! ( kleur: 020 light beige)
Oogschaduw: 1 euro 69. ( kleur: 22 blackbuster)

hema.

image

image

Wimperkruller: +/- 2 euro
Oogschaduwkwastje: ook +/- 2 euro

etos.

image

Blush: 5 euro, maar ik had nog een korting ding ietsig, waarmee ik 4 euro korting kreeg, dus betaalde ik maar 1 euro ( yeahhh !)

Ik denk dat van alle producten een review komen !

XOXO,
Sannah.

P.s. De shimmer powder van de ticket to paradise collectie was er jammergenoeg niet toen ik met vriendinnen was gaan shoppen. 😦
P.p.s. Toen ik vandaag met mn moeder even weg was, ging ik natuurlijk ook even bij de Kruidvat kijken, nu was de nieuwe LE ( me & my ice cream) er al, en die mooie shimmer pearls ook. Alleen IK HAD GEEN GELD MEE. shit, dacht ik, nou ja, hopen dat hij er volgende keer nog is, en dan wel geld meenemen, haha (:

Geef een reactie

