Trend: tijdelijke tattoo’s

Een festival trend van 2013 is de tijdelijke tattoo.
Vandaag wil ik jullie hier wat meer informatie over geven !

20130705-230459.jpg
Bron: http://www.tumblr.com

De tijdelijke tattoo is een hippe festivaltrend van 2013.
De tattoos zijn modieus en je kan ze gebruiken om je look de perfecte, stoere finishing touch te geven. Ze zien er uit als echte tattoos het voordeel is echter dat ze echter niet voor altijd blijven zitten. Als je voorzichtig omgaat met je tattoo kan hij maximaal 4-5 dagen blijven zitten.
En dit is natuurlijk geweldig, als je net zoals ik, bepaalde tattoo’s zoals die van de foto hierboven heel gaaf vindt, maar niet je lichaam wil beschadigen met inkt, of er toch nog niet zo zeker van bent of je het echt leuk vindt.

Je brengt je tattoo gemakkelijk aan met water en verwijdert hem met alcohol of olie.

Misschien vraag je je nu wel af waar je dan die tattoo’s kunt kopen !

Dat zal ik je vertellen.
Bourjois heeft hele leuke in het assortiment, van groot tot klein, bekijk hier de review van deze nep tattoo’s op http://www.misslipgloss.nl
Ook heeft webshop Tattly hele leuke nep tattoo’s. Hierover heeft Cynthia van http://www.misslipgloss.nl ook een review geschreven.

Jammer genoeg zijn deze nog best prijzig, wat mij dan weer tegenhoudt ze te kopen…

Maar gelukkig ben ik laatst de superleuke webshop www.lauzz.nl tegengekomen, die ook nep tattoo’ verkoopt, voor hele leuke prijsjes !
Ik zal jullie wat tattoo’s uit het assortiment laten zien.

1.

20130705-231834.jpg

Deze vind ik persoonlijk echt heel leuk! Kost €3,95

2.

20130705-231937.jpg

Ook deze vind ik tof ! Dit is een setje met allemaal veren tattoo’s. Kost €6,50

3.

20130705-232038.jpg

Deze met de dromenvanger vind ik ook heel leuk, en dan vooral voor op een festival ! Kost €3,95

4.

20130705-232151.jpg

Deze vogeltjes tattoo vind ik echt té cute ! Deze lijkt me heel tof staan op bijvoorbeeld je bovenarm, of op je onderarm, vlak bij je pols ofzo 🙂 kost €6,95

5.

20130705-232320.jpg

Ook deze met ankertjes vind ik heel tof !
Iets stoerder dan de andere tattoo’s, maar nog steeds heel erg leuke en girly !

Kijk dus zeker even op lauzz.nl ! Ze verkopen niet alleen tijdelijke tattoo’s, maar ook andere sierraden zoals ringen, kettingen en oorbellen, en zelfs ook wat fashion !
En de verzendkosten zijn maar 1 euro !!
De tattoo’s worden op Lauzz geleverd met een handige gebruiksaanwijzing waar precies op staat hoe je de tattoo moet aanbrengen en verwijderen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen !

XOXO,
Sannah

3 gedachtes over “Trend: tijdelijke tattoo’s

Geef een reactie

