wishlist #2

]een tijdje geleden had ik al een wishlist online gezet, nu zijn daar al een heleboel producten bijgekomen, en die ga ik nu aan jullie laten zien in mijn wishlist nummer 2!

ik heb nu drie onderdelen, namelijk beauty, fashion en accessoires 🙂
maar omdat ik nu al best een aantal beauty dingen in gedachten heb die ik wil hebben, doe ik vandaag dus alleen beauty, over een tijdje fashion, en daarna weer een keertje accessoires, of die twee samen.


too faced shadow insurance: ik zou dit product echt heel graag een keer willen proberen. ik weet niet meer of dat ie ook in mijn vorige wishlist zat, maar als hij er wel in zit, betekent het dus wel dat ik hem heel graag wil 😉


het too faced summer eye palette kwam ik per toeval tegen op internet, en ik was op slag verliefd. wat een mooi palette ! me want !


nars orgasm. yep, I want it. er zijn zo veel dupes, maar zoals de meiden van http://www.livelifegorgeous.nl dat zo mooi kunnen zeggen: deze is tocht echt uniek.

href=”https://sdeborah.files.wordpress.com/2013/07/nars-albatross-4.jpg”>bron: www.blushoverdone.blogspot.com bron: http://www.blushoverdone.blogspot.com[/caption%5D
nars albatross: ook al zo’n prachtplaatje. en aangezien ik nog geen highlighter voor mn gezicht heb, heb ik nu wel een goede reden om hem te kopen 😀

bron: magi-mania.de

bron: magi-mania.de


toen ik jullie een tijdje terug de nieuwe LE van essence liet zien, gaf ik ook al aan dat ik het mooie gouden shimmer poeder wel heel graag wilde hebben. en ik ga volgende week shoppen, dus dan komt ie vast en zeker voorbij in de shoplog !


ook de essence stay matt lipcreams vind ik een leuk product, een soort ligloss die mat opdroogt, geweldig! en dan speciaal de kleur 01 velvet rose : een prachtig nude kleurtje!

bron: beautyaddicts.nl

bron: beautyaddicts.nl


de catrice mono oogschaduws. deze blijken dus heel fijn en goed gepigmenteerd te zijn. de kleurtjes op het plaatje zijn van najaar 2012, maar ik vind gewoon sowieso de kleurtjes heel leuk !


mac lightscapade heb ik ook al een aantal keer op beautyblogs voorbij zien komen, en ik vind hem echt heel mooi ! give me!

bron: www.aranthasgourmetbaby.com bron: http://www.aranthasgourmetbaby.com[/caption
ook soft and gentle van MAC vind ik heel mooi!! jammer genoeg zit de mac store een heel eind bij mij vandaan, en ik vind het ook een beetje eng om dan in mn uppie bijv. een douglas met MAC counter binnen te stappen !

nou, dit was mijn beauty wishlist!

WAT HEB JIJ ALLEMAAL OP JE WISHLIST STAAN??
laat het me weten bij de comments !

XOXO,
Sannah

Een gedachte over “wishlist #2

Geef een reactie

