Persoonlijke update #1 ( of eigenlijk gewoon wat gelul :p )

Ja jongens, vandaag is het tijd voor persoonlijke update #1 !

De afgelopen weken stonden voor mij vooral in het teken van toetsen en boeken inleveren, waarvan ik er nu nogmaar twee hoef in te leveren.
Ik heb namelijk de week na de meivakanfie (ik weet niet precies meer welke week dat was) een testweek gehad, en de afgelopen twee weken ook weer repetitie rooster, bah.
Dat betekende dus: LEREN LEREN LEREN. Daarom heeft mijn blog even een tijdje op een laag pitje gestaan, en ook omdat ik gewoon niets wist om over te schrijven.
Maar dat is nu wel anders ! Ik heb artikelen bedacht voor ongevee twee weken, dus dat is mooi !

Vakanties, altijd gezeur. Wij haan al een aantal ( lees: 6/7) jaar naar de zelfde camping in zeeland, en je snapt natuurlijk wel dat ik dat nu kapot saai vind. Samen met mijn broer vinden wij dus, dat we ergens anders heen willen. Maar dan komen onze ouders erbij kijken, en e snapt al, dan begint het gezeur pas echt. Want papa moet werken dus die vindt het allemaal wel best waar dat ie heen moet. Mama wil het liefst gewoon in zeeland blijven tot ze een oud vrouwtje is, en mijn broer en ik willen dus eigenlijk gewoon zo snel mogelijk ergens anders heen ! Dit is voorlopig waarschijnlijk het laatste jaar ( i hope so!) , dus dan gaan we volgens jaar in de meivakantie naar een ver land, en blijven we in de zomervakantie gewoon thuis. Ik vind t best !

Ook ga ik de komende weken best vaak shoppen ! Woehoee ! Dus jullie kunnen zeker wen aantal shoplogs verwachten, of ik maak gewoon een big shoplog, ik zie wel even.

Kwa school moet ik alleen vandaag nog, woensdag sportdag in het zwembad ( NOOOOO!!!) donderdag mentor gesprekken, dan vrij tot de donderdag erna, die dag rapport halen, en dan heb ik echt vakantie ! YESSSS 🙂

Verder ben ik wel benieuwd hoe het met jullie gaat !
Hebben jullie al vakantie, of nog niet? En waar gaan jullie heen? Let me know !

Sorry lieve bezoekers, deze update was niet zo lang, maar ik heb dan ook geen hele speciale dingen te vertellen !

XOXO,
Sannah

Geef een reactie

