Review essence i love stage eyeshadow base

Vandaag review ik voor jullie de essence i love stage eyeshadow base !
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben !

20130629-182837.jpg

20130629-182859.jpg

DE VERPAKKING.
De verpakking vind ik handig, maar wel een beetje onhygiënisch vanwege de sponsapplicator.
Verder zit er 4 ml in( hier doe je echt heel lang mee) en kost deze oogschaduwbasis €2,50 .

20130629-184818.jpg

DE KLEUR + WERKING.

20130629-184914.jpg
Zoals je kunt zien is de basis gelig van kleur, maar als je hem goed blend is hij bijna onzichtbaar.

20130629-185013.jpg
As you can see, hij is bijna verdwenen 🙂

De werking dan, doet hij het wel goed ?
Jazeker, hij werkt als een tierelier; hij maakt mijn oogschaduw wat intenser en laat de kleur langer zitten. Je zou hem door het subtiele kleurtje zelfs als concealer kunnen gebruiken !
Ik heb ook nog even een kleur uit het Sleek Oh So Special palette gepakt
, deze zonder basis geswatcht, en ernaast met oogschaduwbasis.

20130629-185329.jpg
Zoals je ziet een klein verschil, maar de kleur is toch net wat intenser !

Misschien denk je nu wel van: ja maar huh, wat doet een oogschaduwbasis dan nou precies?
Dat zal ik je vertellen.
Een oogschaduwbasis maakt de kleur van de oogschaduw intenser, en laat hem beter zitten, zodat hij niet in de crease ophoopt ( creasen).

Ik hoop dat je er wat aan hebt gehad !

XOXO,
Sannah

5 gedachtes over “Review essence i love stage eyeshadow base

Geef een reactie

