Quick tip !

Heb jij ’s ochtend ook nooit zin om een half uur voor je kledingkast te taan om te bedenken wat je aan moet doen?
ME TOO !

Maar ik heb voor jou dan de ideale tip: leg de avond ervoor ( of bijv. Op zondag voor een hele week) je kleding klaar !
Hang het bijvoorbeeld over je bureau stoel, of hang het op aan een rekje.

Wat ook misschien handig is, is de app modiface closet ( ik weet niet of deze ook voor android is, ik heb hem op mijn iPad) hieree maak je foto’s van je kleding, wn dan zoekt de app een leuk setje voor je uit ! Geniaal toch ?! 🙂

Ik hoop dat jullie het handig vonden (:

XOXO,
Sannah

Een gedachte over “Quick tip !

Geef een reactie

