Mijn favoriete beautyblogs.

Hoii !
Vandaag wil ik jullie laten zien welke blogs ik zoal volg !

1: www.veracamilla.nl
Wat is dit een geweldige beautyblog.
Vera (Camilla) schrijft leuke en interessante artikelen, maakt mooie foto’s en leuke filmpjes, zeker even een kijkje waard (:

2: www.teskuh.nl
op deze blog kijk ik iedere dag.
Teske is een heel lief meisje, met een leuke blog en geweldige filmpjes.
Ook deze blog raad ik je zeker aan.

3: www.livelifegorgeous.nl
De twee meiden van LLG hebben ook een hele leuke beautyblog, waar ik elke dag een kijkje op neem.
Doordat ze zo lekker spontaan zijn, vind ik het ook heel leuk om hun filmpjes te kijken!
Zeker een aanrader dus.

4: www.beautylab.nl
Serena schrijft leuke artikelen, en maakt af en toe een DIY, heel erg leuk 🙂
Ook heeft ze elke maandag een make up monday!
Kijk dus ook zeker even op haar blog.

5: www.beautygloss.nl
Mascha is een geweldige vrouw, die heel veel filmpjes maakt in een week. VET RESPECT! Ze schrijft ook hele leuke artikelen, en heeft sowieso elke zondag een artikel( of een filmpje) met een maskertje of een recept, heel leuk !

6: www.misslipgloss.nl
Cynthia schrijft ook fijne reviews en heeft leuke filmpjes.
Ook haar blog bezoek ik elke dag (:
Ook zeker even een kijkje waard dus!

7: ( de laatste alweer!) http://www.d-is-for-dazzle.blogspot.nl/
Diana heeft ook hele leuke artikelen, en heeft een paar dagen geleden al een back to school look online gezet! Heel leuk om te bekijken, doe dat dan ook zeker even !

Zo, dat waren mijn favoriete beautyblogs die ik elke dag wel 1/2 keer bezoek.

bekijk jij veel beautyblogs? En welke dan?

XOXO,
Sannah

2 gedachtes over “Mijn favoriete beautyblogs.

Geef een reactie

