Nagellak stash !!

Ten eerste: SORRY SORRY SORRY dat ervzo lang niks online gekomen is!
Doordat alle leraren bij mij op school ons nog even plat willen gooien met toetsen, heb ik dus niet veel tijd gehad om iets te posten, maar daar gaat verandering in komen, want ik heb al een hele lijst met blogpost ideetjes klaarliggen šŸ™‚
Maar voor vandaag : MIJN NAGELLAK STASH!

Ik heb het in foto’s gedaan, en dan per merk.

20130623-221122.jpg
Dit is al mijn nagellak. Het is niet veel, maar langzamerhand wordt het toch steeds ietsje meer šŸ™‚

hema.

20130623-221521.jpg
Ik heb het meest hema nagellak, namelijk 10.
Van de meeste kleuren heb ik een review geschreven, die kan je dus terug zoeken, als je dat leuk vindt.

20130623-221720.jpg

essence.

20130623-221806.jpg

Essence nagellak heb ik niet zo veel, hoewel ze toch best fijn zijn!

action.

20130623-221933.jpg

De eerste drie kleuren zaten bij elkaar in een french manicure setje, de laatste heb ik een keertje gekregen volgens mij. Omdat ik de foto’s op een rood kleed heb gemaakt, lijkt de kleur van het laatste nagellakje anders dan dat hiij is, daarom heb ik hiervan nog een foto gemaakt op een witte ondergrond.

20130623-222214.jpg

En dan als laatste babor.

20130623-222303.jpg

Deze waren van mijn moeder, maar ik heb ze gekregen. Ik gebruik ze niet heel veel nu, omdat ik nu omdat het zomer is/wordt ( het valt alleen niet echt op.. šŸ˜¦ ) meer van felle kleurtje houd.

20130623-222451.jpg

Dat was mijn nagellak stash !
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien !

hoeveel nagellakjes heb jij?

XOXO,
Sannah.

Geef een reactie

