Essence eyeliner pen

20130610-170603.jpg

Tja, ik zal er maar eerlijk over zijn, ik ben gewoon een kluns met eyeliner. Maar ik wilde het toch nog een keer proberen. Toen ik voor het schap van essence stond, zag ik deze pen. Dat leek me wel verrekte handig, eyeliner uit een pennetje. En voor een luttele 3 euro nam ik hem mee.

DE VERPAKKING.

hij ziet er mooi uit, niet heel goedkoop.

HET STIFTJE.

deze is lang en best flexibel. Wel vind ik het irritand dat de punt van het stiftje bij mij al heeeel snel “slap” werd. Hierdoor vind ik net moeilijk om een mooi dun recht lijntje te trekken.

20130610-173710.jpg

SWATCHES.

20130610-173758.jpg

Zoals je kunt zien is hij goed gepigmenteerd.
Ter vergelijking heb ik hieronder de eyeliner pen en zwart oogpotlood naast elkaar geswatcht.

20130610-173913.jpg

( links de pen, rechts het oogpotlood)

Check het verschil! Dat vind ik wel heel fijn, dat het gewoonnecht goed gepigmenteerd is (:.

OP MIJN OOG.

20130610-174112.jpg

20130610-174122.jpg

Jeej, het lijntje is hier nog best mooi geworden ๐Ÿ™‚ .

De eyeliner is niet waterproof, maar dat claimen ze ook niet.
Verder blijft hij best goed zitten, mits je een oogschaduwbasis gebruikt.

Hieronder nog een foto waar ik ook mascara op heb.

20130610-174255.jpg

EINDCONCLUSIE:
Best wel een fijne eyeliner! Alleen jammer van het puntje dat, maar daar valt mee te leven.
Voor maar drie euro zou ik hem zeker in huis halen als ik jou was !

Ik hoop dat jullie deze review nuttig vonden!

XOXO,
Sannah.

Edit: ik ben hier al een paar keer met make up remover er over heen gegaan, en heb mijn hand gescrubd( daarom is het dus wat rood.) het. Gaat. Er. Niet. Af!!!

20130610-174557.jpg

Een gedachte over “Essence eyeliner pen

Geef een reactie

