samplereviews in de aantocht!

via de site http://www.allesvoorniks.nl kanje allemaal samples krijgen, en ik, als oerhollander, houd daar natuurlijk wel van.
dus ik ‘ sample bb cream’ “klikt en voert gegevens in, drukt dan op verzenden.” dat gaat makkelijk! dat gaat zo even door, dus ik zit over een tijdje opgescheept met een shitload aan samples.
nou bedacht ik me dat het misschien wel leuk is, als ik over die samples een soort review maak, zodat jullie ook kunnen zien van, hey, dat is een fijn product , of juist: oeh bah, niks voor mij dit!

ik hoop dat jullie het ook leuk vinden!

XOXO,
Sannah

Geef een reactie

