vraag aan jullie!

hey hoi hallo!

nu ik steeds iets meer views krijg op mijn blog, wil ik ook dat het er wat professioneler uit gaat zien, te beginnen met de foto’s.

ik maak nu foto’s met mijn iPad, waar ik eerst ook alle artikelen op schreef, maar dit geeftr niet altijd het resultaat wat ik wil berijken.

daarom wil ik dus graag een goede camera kopen, maar ik heb geen idee welke!

dus mijn vraag aan jullie is, weten jullie nog goede camera’s, die ook nog een beetje betaalbaar zijn? (dus geen 600 euro voor een camera, want dat kan ik gewoon niet betalen.0

ik hoop dat jullie met goede ideetjes komen!

 

XOXO,

Sannah

4 gedachtes over “vraag aan jullie!

Geef een reactie

