DIY : tijm maskertje

vandaag heb ik voor jullie een DIY maskertje!
( het recept heb ik van http://www.beautygloss.nl/2013/02/10/filmpje-tijm-masker/ )
want er is dus een onderzoek geweest, dat tijm beter werkt tegen puistjes dan speiale crèmes !
hoe geweldig is dat ?!

wat heb je nodig:
tijm ( je kan zo’n bakje kopen bij de AH, maar ik had thuis nog een bakje staan met het er al in. )
kwark/ yoghurt.

meng de tijm (ong. 2/3 theelepels) met wat kwark ( ong. 2 theelepels.) meng dit goed door, en laat het vervolgens even staan, zodat de tijm er in kan trekken.
bring het dan aan op je gezicht ( ik heb het met de achterkant van een theelepeltje gedaan, maar het kan bijvoorbeeld ook met je handen, of een foundation kwast.)
laat het nu ongeveer een halfuurtje zitten,haal het maskertje dan met water van je gezicht af, en TADAA!! een superzachte huid!
de tijm zal vast niet meteen werken, maar je onzuiverheden zullen waarschijnlijk wel iets minder rood zijn, jeej 🙂

ik hoop dat jullie mijn DIY leuk vinden!

XOXO,
Sannah

3 gedachtes over “DIY : tijm maskertje

Geef een reactie

