TAG: 7 deadly sins of beauty

ik ga vandaag voor jullie de 7 deadly sins of beauty tag doen!

ENJOY!

 

Hebzucht
Wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?

mijn goedkoopste product is denk ik een essence nagellakje dat ik uit de kortingsbak had gevist. hij kostte namelijk maar 50 cent 🙂

mijn duurste product is denk ik de max factor lipfinity. zo’n €16,-

valt nog best mee toch?! :p

 

Woede
Met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?

heb je even?

lipstick: ik vind ze geweldig mooi, maar bij mij vind ik ze snel al zo erg opvalen, en doordat ik van mezelf al vrij gepigmenteerde lippen heb, zie je bijvoorbeeld nude lipsticks niet zo goed.. 😦

nagellak: vooral in de zomer vind ik het geweldig, een mooi fel kleurtje op je nagels! maar wat ik ook doe, mijn nagellak blijft ALTIJD maar een of twee dagen zitten 😦

oogpotlood: heel fijn oim mijn ogen iets mee aan te zetten, ik heb namelijk een bril, maar dan vallen mijn ogen al snel weg, dus lange leve oogpotlood! maar mijn oog gaat er altijd van tranen, en dan is het met vijf minuutjes weer weg.. 😦

 

Gulzigheid
Wat zijn je lekkerste beautyproducten?

hier moest ik even over na denken, mar ik denk dat het mijn Rituals body cream in Mei Dao en mijn Oilily eau de parfum in Muse zijn.

waarom: de bodycream hydrateert mijn huid goed, en ruikt ook best lekker, en de eau de parfum omdat ie heerlijk zoet ruikt 🙂

 

Luiheid
Welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?

maskertjes, sowieso. elk weekend neem ik me voor er eentje te doen, maar ik vind het toch elke keer weer te veel gezeur met vieze handen enzo. en ja ik weet dat ik maskertjes ook met een foundationkwast aan kan brengen, maar ik heb er (nog) geen in huis.

 

Trots
Welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?

ik denk concealer, ik heb namelijk altijd wallen onder mijn ogen, en dan zie ik er gewoon best moe uit, met concealer verhelp ik dat zo goed als mogelijk is.

 

Lust
Wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?

de ogen, lach en humor denk ik.

ogen: dan heb ik nog wat leuks om in te kijken 😉

lach: ik vind het helemaal fantastisch als iemand zijn lach nog leuker is dan wat hij of zij verteld, ik heb zo’n vriendin, echt, ik houd hier van 🙂

humor: wat heb ik er aan als iemand heeeeeeel knap is, maar total geen humor heeft? ik zou anders echt na een paar dagen helemaal gek worden.

( en een sixpack is natuurlijk ook geen straf 😉 )

 

Jaloezie
Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?

ik denk een hele mooie lipstick ( Yves Saint Laurent!) of een heerlijke geur.

ik denk dat ik die twee items namelijk noooooit op ga maken, en dan elke keer als ik het gebruik, ik aan diegene kan denken van wie ik het heb gekregen.

 

dit was de 7 deadly sins of beauty tag. ik hoop dat jullie hem leuk vinden, ik vond het in ieder geval wel leuk om te doen:)

als je hem ook op je blog wil doen, neem hem dan gerust over!

 

XOXO,

Sannah

 

 

3 gedachtes over “TAG: 7 deadly sins of beauty

Geef een reactie

