current lovee <3 + een beetje persoonlijk gelul

vandaag weer een nieuwe current love, en die is eigenlijk al een hele tijd een ‘ love’ .

namelijk: de zon.

want jongens, wat houd ik van de zon, want of ik nou op de fiets zit met het zonnetje in de rug, of op het terras met een colaatje in mijn hand, ik kan er altijd wel van genieten!

jammer genoeg begint pas sinds ongeveer gisteren de zon te schijnen, dus ik heb er jammer genoeg nog niet veel van meegekregen.. 😦

en ik nu helemaal boos op de zon, ofdat ie niet wat eerder kon gaan beginnen met schijnen, maarja.

nu ik dit zit te schrijven, is het prachtig weer, en zou ik eigenlijk buiten moeten zitten 😉

maar, first things first!

en jongens, hebben jullie nog wat leuks te vertellen?

ik zal jullie maar niet gaan vervelen met dingen over school !

en jeeej ik heb bijna zomervakantie! nog maar iets van 5 weken ofzo!

iedereen nog een fijne zondag ! ❤

 

XOXO,

Sannah

 

 

Geef een reactie

