beauty wishlist!

hey hoi!

vandaag laat ik jullie mijn beauty wishlist zien, dingen die ik ooit een keer wil kopen !

ENJOY!

 

 

Afbeelding

 

 

1.de Catrice lipstick in Matt About Pink. 

2. de Catrice Photo Finish foundation.

3. het Urban Decay Naked palette.

4. het Too Faced Natural Eye palette.

5. de Too Faced Shadow Insurance.

jammer genoeg zijn too faced en urban decay alleen in de sephora te koop, en die is nu weg uit NL 😦

dus als ik een van die producten wil kopen, moet ik dat in het buitenland.

 

ik hoop dat jullie mijn wishlist leuk vinden!

welk(e) product(en) heb jij nog op je wishlist staan?

laat je mening achter bij de comments!

 

XOXO,

Sannah

bron productfoto’s:

1.madamelouanne.blogspot.com

2.www.misslipgloss.nl

3.www.sephora.nl

4.www.tumblr.com

5.www.tumblr.com

 

 

3 gedachtes over “beauty wishlist!

Geef een reactie

