What’s on its way: Ebay

Al kan je nog zo veel make up hebben, zonder kwasten ben je niks.
En aangezien ik nog niet zo veel kwasten heb, leek het me wel verstandig er een aantal te kopen. En wel op Ebay ( I LOVEEE EBAY!) vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal heb besteld!

20130530-180303.jpg

Als eerste kocht ik deze kwastenset met (!!!) 32 kwasten.
Hij kost +/- 15 dollar wat omgerekend ā‚¬11,50 is.
Oftewel: nog geen 12 euro voor 32 kwasten + een kwastenrol (:
Ik kocht hem bij deze verkoper.

20130530-180540.jpg

Ook kocht ik deze stippling kwast voor 1 dollar 83 , wat omgerekend ā‚¬1,40 is!
Ik kocht hem bij dezeverkoper.

Alle twee de dingen hadden geen verzendkosten!

Ik heb ze op 2e pinksterdag besteld, en dan zou het 15-25 dagen duren, dus ik wacht af!

Ik zal weer een post plaatsen als ik ze binnen heb!

Heb jij wel eens wat besteld op Ebay? En wat dan?

XOXO,
Sannah

3 gedachtes over “What’s on its way: Ebay

Geef een reactie

