Sleek palette !

Hoi hoi,
Vandaag heb ik mijn oogschaduwpalette binnen gekregen, dus die wilde ik even aan jullie laten zien, er komt zeker nog een review van online!

20130319-152526.jpg

Ik had vrijdag avond bij boozyshop het Sleek oh so special palette gekocht, en vandaag kreeg ik het al binnen, een hele snelle levering dus, zeker een pluspunt! Ook werd mijn palette goed ingepakt, met zelfs nog een leuk roze tasje om het palette! De verzendkosten verschillen bij boozyshop, van 2 euro tot zo’n 5 euro, en boven de 50 euro aan bestelling gratis, voor mijn palette betaalde ik 3,75 aan verzendkosten , dit vind ik heel goed te doen! Verder kost het palette zelf 10 euro, hiervoor krijg je 12 oogschaduws.

20130319-153012.jpg

Het palette zit mooi verpakt in een doosje, wat er ( vind ik) lekker netjes uit ziet!

20130319-153241.jpg

Meer laat ik jullie niet zien, er komt nog een review van !

Keep calm & be beautiful.

XOXO,
Sannah

Geef een reactie

