Coca Cola lipsmacker .

20130303-172453.jpg

In de shoplog van gisteren konden jullie zien dat ik bij de V&D een lipsmacker had gekocht, vandaag mijn mening hier over!

20130303-172731.jpg

verpakking:
Deze is HUGE! de normale lipsmackers hebben ongeveer de grote van bijv. een labello, maar dedenis veeeeeel breder en langer!
Verder is de verpakking rood en staat er met glimmende letters ‘ lipsmacker Coca Cola’ op.

20130303-173055.jpg

Zoals je ziet is de “substantie ” zelf bruin, maar op je lippen zie je hier niets van.

Ter vergelijking heb ik de labello classic care gebruikt, en ik durf te zeggen dat ik de lipsmacker fijner vind!
De lipsmacker verzorgt en hydrateert mijn lippen goed, en als je hem opdoet ruikt het gewoon serieus naar die cola snoepjes, maar als je hem ophebt, dan is de geur subtiel, niet heel sterk aanwezig zegmaar.

eindcijfer:
Een 9 !
De lipsmacker verzorgt en hydrateert mijn kapotte lippen heel goed, en de verpakking is groot, dus ik kan er lekker lang mee doen, maar waarom dan geen 10 ?
Omdat deze lipsmacker !!8!! Euro kost, em dat vind ik te veel om nog een keer te kopen ALS deze lipsmacker een keer opgaat…

Keep calm and be beautiful ❤

XOXO
Sannah

Geef een reactie

