Shoplog Kruidvat.

Hey hoi hallo,

Vandaag heb ik samen met mijn moeder nog even lekker in Waalwijk bij de Kruidvat geshopt vanmiddag, en dat ga ik jullie nu laten zien!

20130228-221131.jpg

Als eerste een shitload aan maskertjes, waar natuurlijk ook reviews van komen !
v.l.n.r : Montagne Jeunesse chocolade masker, Kruidvat aardbei masker, Montagne Jeunesse dead sea salt mask, Kruidvat fruity cocktail masker, Kruidvat chocolade masker.
prijs: MJ +/- 2 euro, Kruidvat 1 euro

20130228-221522.jpg

Dan wat haar elastiekjes, altijd handig!
prijs : 2 euro.

20130228-221723.jpg

De BB Cream van Essence, hier was ik namelijk erg benieuwd naar! Ik heb de kleur 03 medium, hier komt ook een review van online.
prijs : 4 euro.

20130228-221857.jpg

(Sorry voor de bewogen foto, ik zag het pas toen ik de post al online zette…)
Dan een oogschaduwkwastje van Essence, ik heb namelijk nog niet zo veel kwasten, en voor 1,39 nam ik deze mee.

20130228-222124.jpg

20130228-222205.jpg

En als laatste, omdat Vera Camilla hier veel goede over wist te vertellen, de I ❤ stage eyeshadow base van Essence.
prijs: 2,60

ik hoop dat jullie mijn shoplogje leuk vonden, ik had maandag ook nog in Arnhem geshopt, dus daar komt ook nog een shoplog van online + veel reviews!

Een gedachte over “Shoplog Kruidvat.

  1. Pingback: kruidvat maskertjes | Sannah's Blog

Geef een reactie

