Andrelon haarmasker

Een tijdje geleden zag ik in de AH een leuke aanbieding, alle Andrelon producten 2e halve prijs!
Toen zag ik ook deze haarmaskers, namelijk de care&repair haarmaskers.

20130206-160224.jpg

20130206-160235.jpg

Natuurlijk heb ik deze voor jullie uitgetest en dit is mijn oordeel.

de verpakking
Deze ziet er leuk en vrolijk uit, jong en speels, met paars en roze.

de substantie

20130206-160449.jpg

Deze is gewoon wit, maar wel met een heerlijk geurtje!
Verder is de substantie niet superdik, maar ook niet heel dun, gewoon fijn.

de ingrediënten
Dit zijn er zoveel, dat ik hier maar gewoon even een foto van heb gemaakt.

20130206-160811.jpg
Jammer genoeg zit er wel alcohol in, dus dat is weer wat minder…

20130206-161048.jpg

eindcijfer
Toch wel een dikke 8 van mij,
Dit haarmasker maakt mijn haar weer lekker zacht , en ik ( mijn haar dan)kan er weer even tegen aan!

Andrelon care&repair haarmasker €5,-
Te koop bij de bijv. kruidvat/ etos en supermarkt bijv. AH of Spar.

Geef een reactie

