Eerste en tweede kerstdag

Hoihoi!

Zoals jullie vast weten, maar eergisteren was het 1e kerstdag en gisteren 2e kerstdag.

Het leek me wel leuk om te vertellen wat ik die dagen had gedaan!

1e kerstdag
Ik stond op tijd op en ging lekker ontbijten, waarna ik me aankleedde.
Daarna gingen we met het hele gezin naar de kerk.
Erna kwamen om 3 uur nog een vriendin van mijn moeder en haar dochter, om ongeveer half 7 gingen we lekker gourmetten!! #omnomnomnom

2e kerstdag
Ik sliep lekker uit, en om 11 uur gingen we met het hele gezin uitgebreid ontbijten!
Daarna lekker niks gedaan, aangekleed en om half 4 gingen we naar mijn broer ( half-broer) daar kwamen ook mijn andere half-broer met zijn vrouw en mijn half-zus meten haar vriend.
We gingen daar lekker uitgebreid dineren, en pas laat gingen we weer naar huis.

Het was een hele gezellige kerst geworden!

Wat hebben jullie allemaal met Kerst gedaan?

Liefs,
Sannah

Geef een reactie

