Show your mobile phone! TAG

Hoi,
Vandaag een beetje een rustige post, omdat ik ziek ben…

Ik zag de show your mobile phone tag bij Teske van www.teskuh.nl,en deze tag leek me erg leuk om te doen

20121213-102555.jpg

Welke telefoon heb jij?Ik heb de BlackBerry Curve 8520.

20121213-102746.jpg

Hoelang heb je deze al? Ik heb mijn telefoon sinds de zomervakantie, dus ongeveer een half jaartje.

Welke telefoon zou je willen hebben? Als ik ooit rijk ben zou ik wil de iPhone 5 willen 😊

Kun jij zonder je telefoon? Ik kan het wel, maar het is wel een stuk moeilijker!

Wat voor kleur heeft jouw telefoon? Gewoon heel saai, zwart 😜

Geef een reactie

